Reklamace/Vrácení zboží
Níže uvedené řádky Vám pomohou při případné reklamaci nebo vrácení zboží zakoupeného na Axit.cz. Prosíme rozlišujte Reklamaci a Vrácení/výměnu zboží v zákonné lhůtě.
Reklamace - registrovaní zákazníci
Písemná reklamace
- Stáhněte si Reklamační list a vyplňte. Případně vytvořte písemný dokument (na počítači nebo čitelně napsaný rukou), který bude obsahovat: jméno, adresu, číslo telefonu, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a podrobné vyjádření, jak a kdy se závada projevuje.
- K reklamovanému zboží přiložte dokument popsaný v bodě 1, kopii faktury (daňového dokladu) a záruční list (pokud jste záruční list neobrželi, pak přebírá funkci záručního listu faktura).
- Zásilku odešlete na naši adresu: Axit , Kladská 1513, 547 01 Náchod
- O dalším průběhu reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Reklamace - neregistrovaní zákazníci
Pokud jste se při vašem nákupu neregistrovali, tak je nutné provést reklamaci písemně, dle následujícího postupu:
- Stáhněte si Reklamační list a vyplňte. Případně vytvořte písemný dokument (na počítači nebo čitelně napsaný rukou), který bude obsahovat: jméno, adresu, číslo telefonu, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a podrobné vyjádření, jak a kdy se závada projevuje.
- K reklamovanému zboží přiložte dokument popsaný v bodě 1, kopii faktury (daňového dokladu) a záruční list (pokud jste záruční list neobrželi, pak přebírá funkci záručního listu faktura).
- Zásilku odešlete na naši adresu: Axit , Kladská 1513, 547 01 Náchod
- O dalším průběhu reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Reklamační list (pdf ke stažení)
Výměna / vrácení v zákonné lhůtě
- Stáhněte si formulář Vrácení / Výměna zboží a vyplňte.
- K vracenému zboží přiložte dokument popsaný v bodě 1, kopii faktury (daňového dokladu) a záruční list (pokud jste záruční list neobrželi, pak přebírá funkci záručního listu faktura).
- V případě výměny uveďte požadovaný výrobek (pokud máte vybrán či domluven jiný).
- Zásilku odešlete na naši adresu: Axit , Kladská 1513, 547 01 Náchod
- O dalším průběhu Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Vrácení /výměna zboží (pdf ke stažení)
Důležitá upozornění
Záruku na prodávané zboží poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů. Není-li uvedeno jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím/používáním zboží nebo jeho nevhodným skladováním.
Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl nebo že došlo k mechanickému poškození zboží.