Jak uplatnit slevový kupón?

Každý slevový kupón nebo dárkový poukaz má svůj jedinečný kód. Slevový kupón nebo dárkový poukaz uplatníte v nákupním košíku tak, že zaškrtnete zaškrtávátko Slevový kupón (1), do pole zadáte Váš jedinečný kód (2) a stisknete tlačitko odeslat (3).

uplatneni slevoveho kuponu

Objednal jsem něco špatně, jak mám postupovat?

Pokud máte objednávku na dobírku, napište nám a obsah objednávky upravíme. Pokud však jste objednávku hradil Paypal, kartou nebo převodem (již jste odeslal úhradu) napište nám, a nejlepším řešením je, že objednávku celou stornujeme, částku vrátíme a vy si uděláte objednávku novou.

Něco jsem zapomněl objednat, můžete mi to do objednávky přidat?

Vzhledem k počtu žádostí o spojování objednávek, přidávání zboží do objednávek a komplikacím, které to vše provází, vám bohužel nemůžeme vyhovět a prosíme, udělejte novou objednávku.

Vybral jsem si u vás kolo, ale nemáte velikost, kterou potřebuji. Seženete mi ji?

Kola jsou u nás nebo u dodavatele opravdu pouze ve velikostech uvedených na webu. Nejsme tedy schopni vám jinou velikost sehnat. Může se i stát, že si objednáte velikost, která se mezi tím vyprodá a my nestihneme stav aktualizovat včas. V tom případě vás budeme kontaktovat a domluvíme se jak budeme dále postupovat.

Je nutná garanční prohlídka kola k platnosti záruky?

Není, záruka je platná i bez garanční prohlídky. Doporučujeme však, abyste po měsíci ježdění nebo cca 200 km nechali kolo zkontrolovat v servisu ve vašem okolí. Komponenty "si mohou sednout" a je potřeba je seřídit, dotáhnout, zkontrolovat.

Přišlo mi jiné zboží než jsem objednal, jak mám postupovat?

Za tuto situaci se velice omlouváme, ale může se to stát. Prosíme postupujte jako při vrácení/reklamaci zboží, viz stránka Reklamace. Vynasnažíme se situaci co nejrychleji vyřešit a zaslat vám správné zboží.

Nepřičetly se mi věrnostní body, proč?

Pokud je vaše objednávka stále ve stavu Vyřizujeme nebo Reklamace, tak se vám body ještě nepřičetly. Přičtou se na váš účet ve chvíli, kdy je objednávka kompletně vyřízena a dána do stavu Odesláno. Samozřejmě musíte být taky registrovaným zákazníkem.

Nepodařilo se mi odeslat úhradu Paypal nebo kartou, co mám dělat?

Pokud se vám nepodařilo uskutečnit úhradu přes Paypal nebo kartou, kontaktujte nás na emailu, uveďte prosím číslo objednávky a můžeme změnit způsob úhrady na úhradu převodem nebo vám zboží zašleme na dobírku.

Zasíláte zboží na Slovensko?

Ano, zasíláme.

PRODEJ NA SLOVENSKO

  • dobírkou (v tomto případě přeprava GLS, PPL)
  • bankovním převodem (kvůli minimalizaci poplatků je pro platbu k dispozici účet SK30 8330 0000 0027 0007 4093 ve slovenské bance - Fio banka, a.s., Bratislava)
  • PayPal
  • V současné době není možné, aby naši slovenští zákazníci nakupovali na splátky.

Prodej plátcům DPH
Pro prodej plátcům DPH za ceny s 0% DPH je nutné předem zaslat kopii Osvědčení o registraci plátce DPH na náš kontaktní email obchod@axit.cz . Bez zaslané registrace vám nemůžeme zboží bez DPH zaslat.

Vrácení nebo výměna zboží

Detailní postup pro výměnu nebo vrácení zboží najdete na stránce Reklamace

Obchodní podmínky - ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v odst. 1. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího obchod@axit.cz. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo faktury a objednávky, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle odst. 2 tohoto ustanovení obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
    V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  4. Nejpozději ve lhůtě čtrnácti (14) dnů je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. K vrácenému zboží je nutné přiložit vyplněný formulář, který si můžete stáhnou na našich stránkách.

V jakém stavu jsou kola zasílaná?

Odesílaným kolům věnujeme maximální pozornost. Naši mechanici před expedicí kola smontují, seřídí a otestují. Poté kola částečně demontují, opatří ochrannými obaly a zabalí zpět do krabice, ve které se kolo expeduje. Po obdržení zásilky stačí provést následující jednoduché kroky a můžete vyrazit. Pro snažší zprovoznění u nás zakoupených výrobků jsme pro Vás připravili několik obrázkových návodů:

Jakým přepravcem je zboží doručováno?

Kromě osobního odběru v Náchodě nabízíme služby České pošty, GLS a PPL. Služby České pošty netřeba představovat. U GLS a PPL máte k dispozici několik variant, které Vám mohou zpříjemnit doručení:

  • zásilku si můžete bez problémů nechat zaslat do zaměstnání (v tomto případě Vás řidič obvykle nebude kontaktovat a doručí balík do Vámi uvedené firmy)
  • v případě doručení na soukromou adresu Vás bude řidič před doručením telefonicky kontaktovat, aby Vám sdělil čas a způsob doručení (přepravci předáme tel. číslo, které je uvedeno v objednávce)
  • pro vybraná větší města PPL nabízí možnost večerního doručování

Jaké se účtuje poštovné a balné?

Cena dopravy zásilek zavisí na vybraném způsobu dopravy a zemi doručení. Aktuální přehled dopravců, se kterými spolupracujeme, druhy dopravy a cen dopravy najdete na stránce Ceny dopravy

Platba dobírkou nemá na cenu poštovného vliv. Balné v našem obchodě neúčtujeme. Informace o zasílání na Slovensko naleznete na stránce Prodej na Slovensko

Jak určit správnou velikost rukavic?

Rukavice Specialized - pánské

  SM MD LG XL XXL
délka prostředníčku (A) < 8.1 cm 8.1 cm - 8.6 cm 8.6 cm - 9 cm 9 cm - 9.4 cm > 9.4 cm
délka dlaně (B) < 11.1 cm 11.1 cm - 11.3 cm 11.3 cm - 11.7 cm 11.7 cm - 12.1 cm > 12.1 cm
délka (C) < 6.4 cm 6.4 cm - 6.8 cm 6.8 cm - 7.1 cm 7.1 cm - 7.4 cm > 7.4 cm
obvod dlaně (D) < 22 cm 22 cm - 22.5 cm 22.5 cm - 23.5 cm 23.5 cm - 24.5 cm > 24.5 cm

Rukavice Specialized - dámské

  SM MD LG XL XXL
délka prostředníčku (A) < 6.9 cm 6.9 cm - 7.4 cm 7.4 cm - 7.8 cm 7.8 cm - 8.2 cm > 8.2 cm
délka dlaně (B) < 9.7 cm 9.7 cm - 10 cm 10 cm - 10.4 cm 10.4 cm - 10.8 cm > 10.8 cm
délka (C) < 5.4 cm 5.4 cm - 5.7 cm 5.7 cm - 6.1 cm 6.1 cm - 6.5 cm > 6.5 cm
obvod dlaně (D) < 18.5 cm 18.5 cm - 19.5 cm 19.5 cm - 20.5 cm 20.5 cm - 21.5 cm > 21.5 cm

Jak správně měřit...

Jak určit správnou velikost obuvi?

Pro lepší orientaci v různých označeních velikostí obuvi tu pro vás máme obecnou převodní tabulku.

EU 36 37 38 39 39.5 40 40.5 41 41.5 42 42.5 43 43.5 44 44.5 45 45.5 46 46.5 47 48 49
USA 4.5 5.5 6 7 7.25 7.5 7.75 8 8.5 9 9.5 10 10.5 11 11.5 12 12.5 13 13.5 14 14.5 15
CM 23 23.5 24.5 25 25.25 25.5 25.75 26 26.5 27 27.3 27.5 27.9 28.3 28.6 29 29.3 29.5 29.9 30.2 30.9 31.6
UK 3.5 4.5 5 6 6.25 6.5 6.75 7 7.5 8 8.5 9 9.5 10 10.5 11 11.5 12 12.5 13 13.5 14

Přehled velikostí bot Specialized

Muži - S-Works, Pro, Comp, Sport
euro 36 37 38 39 40 41 41.5* 42 42.5* 43 43.5* 44 44.5* 45 45.5* 46 47 48
u.s. 4.5 5.5 6 7 7.5 8 8.5* 9 9.5* 10 10.5* 11 11.5* 12 12.5* 13 13.5 14
Muži hoby - Sonoma, Taho, a daší
euro 36/4.5 37 38 39 40 41   42   43   44   45   46 47 48
u.s. 4.5 5.5 6 7 7.5 8.5   9   10   10.5   11.5   12 13 14
Ženské modely
euro 36/6 37 38 39 40 41 42                      
u.s. 6 7 7.5 8.5 9 10 10.5                      

Přehled velikostí bot Force

Jakým způsobem stanovujete ceny v EUR?

Základní měnou internetového obchodu Axit je česká koruna. Pokud chcete nakupovat v EUR, klikněte si na vlaječku SR nebo EN a uvidíte ceny v EUR a vaše objednávka bude odeslána a vyřízena v této měně. 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, uvede své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží musí být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní.
Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě.

Detailní informace k postupu reklamování, vrácení nebo výměny zboží najdete na stránce Reklamace

 

Jsou ceny uváděné v obchodě včetně DPH?

Ano, všechny ceny uvedené v našem obchodě jsou včetně DPH, a to jak u zboží, tak u poštovného.

Pro prodej plátcům DPH za ceny s 0% DPH je nutné předem zaslat kopii Osvědčení o registraci plátce DPH na náš kontaktní email. Bez zaslané registrace vám nemůžeme zboží bez DPH zaslat.

Cena dopravy

Cena dopravy zásilek zavisí na vybraném způsobu dopravy a zemi doručení. Aktuální přehled dopravců, se kterými spolupracujeme, druhy dopravy a cen dopravy najdete na stránce Ceny dopravy

NEJPRODÁVANĚJŠÍ ZNAČKY
Rychlé
doručení
Věrnostní
systém
Široký
výběr zboží
rychlá
komunikace
Nákup
na splátky

MenuX

Provozovatel webu, Axit CZ, s.r.o., IČ:27517772, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím